fractal

Elérhetőségek - kapcsolat

Minden, a menüpontokban felsorolt kezelésekre telefonon lehet bejelentkezni, ill. több alkalomnál az alkalmakat lefixálni. Utóbbira személyesen is mód van, az első személyes találkozó alkalmával. Mivel jómagam végzem a kezeléseket, így a megbeszélt idő előtt nem érdemes érkezni, mert Spa kezelést, vagy Tanácsadást, vagy valamilyen Terápiát nem szakíthatok meg, hogy beengedjem, ezért kérem szíves megértésüket és együttműködésüket, köszönöm!

A címünk: 1039 Budapest III., Margitliget u. 2. 13. em. 143. ajtó (zöld színű szigetelt ház; a kaputelefonon (kiírt név Takács Éva) mindenképp fel kell szólni, csak így tudom a főbejáratnál beengedni; a 13. emeleten pedig a 3 lift egyikéből kiszállva rögtön balra az első ajtó a mienk, a bejárati ajtón a DOLJA név is szerepel már.)

A Szentendre-Békásmegyeri HÉV békásmegyeri megállójától gyalog kb. 8-10 percnyire vagyunk, de busszal is megközelíthető a ház. A Csobánka tértől 5 perc a távolság. Autóval érkezőknek ajánljuk a GPS használatot, az autóforgalom egyirányúsítása miatt, a parkolás a ház előtt és a környéken ingyenes. A ház előtt van közvetlenül az ún. Táncsics-park, játszótér, ahol nagyobb gyerekekkel érkezők, akiknek nem kell már felügyelet, igénybe vehető.

A telefonszámom: Takács Éva - (Dolja Terapeuta): + 36 20 467 4442
E-mail cím: dolja.terapia@gmail.com

Ha nem tudom felvenni, az ismeretlen- de nem külföldi- számokat később visszahívom, de javaslom üzenet hagyását (prioritás a viber, de lehet sms is). Nyugodtan írjon is, amint módomban áll, válaszolok is.

A Nyitvatartás a vendégforgalomhoz igazodik, mindenkit kizárólag előjegyzéssel tudunk fogadni, de alapvetően hétköznap 09.00-től 19.00-ig lehet jönni, és persze rugalmasak vagyunk, ettől eltérő időpontokat is lefixálhatunk, egyes napokon előbb is nyithatunk, vagy tovább is nyitva maradhatunk, ill. pl. ha sok a bejelentkezők száma, akkor egyes szombatokon, vagy ünnepnapokon is nyitva leszünk. 

Fizetési lehetőségek: készpénz, azonnali átutalás, és bankkártyás fizetés.

FONTOS!
A kezelésekkel kapcsolatban felhívnánk a figyelmet arra, hogy amennyiben a megbeszélt időpontban nem jön el a Vendég, az teljesítettnek számít, a lemondásra 24 óra áll rendelkezésre, írásban vagy telefonon, amennyiben ez sem történik meg, vagy nem időben, az is olyan, mintha a kezelés megtörtént volna, ez az ún. rendelkezésre állási díj.
Amennyiben késve érkezik a vendég, időarányosan annyival kevesebb időt tudunk a kezelésre fordítani - nem vehetjük el a pontosan érkező vendég idejét - azonban ha ez a késés olyan szolgáltatásnál történik, ami gátolja a kezelés sikerességét, szintén teljesítettnek kell tekintenünk.

Térkép - Útvonaltervezés lehetősége